FANDOM

Tyler Duncan
Tyler Duncan
Imię: Tyler Duncan
Płeć: mężczyzna
Rodzice: Pani Duncan
Przyjaciele: Kendall Knight
James Diamond
Carlos Garcia
Logan Mitchell
Pierwszy odcinek: Big Time Audition
Aktor: Tucker Albrizzi

Tyler Duncan (grany przez Tuckera Albrizzi'ego) - to 11-letni chłopiec mieszkający w Palm Woods. Nie chce być sławnym, lecz mama zmusza go do zawodu aktora. Ale i tak chce mieszkać w Palm Woods. Często się przed nią chowa. Jest rudy, lekko pulchny, który chodzi do Szkoły w Palm Woods z Katie i chłopakami. Jego matka ma obsesję na punkcie swojej kariery aktorskiej, ale z pomocą Katie i chłopcy, jest w stanie ukryć się przed nią i uniknąć przesłuchania, bo nie chce być aktorem, on chce być normalnym dzieciakiem. W odcinku "Big Time Dance" wystąpił, ale nic nie mówił.

WystąpieniaEdytuj

Sezon 1Edytuj

Sezon 2Edytuj

OdcinkiEdytuj

Big Time AuditionEdytuj

To pierwszy odcinek, w którym wystąpił Tyler. On wprowadził Camille do chłopaków, ukrywając się w koszu. Potem mówi, że nie chce być aktorem i po prostu chce być dzieckiem. Właśnie wtedy jego mama krzyczy "Tyler!", Więc Tyler mówi do Big Time Rush, żeby go ukryli.

Ta strona zawiera przetłumaczone treści z http://bigtimerush.wikia.com na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach. Zobacz Tyler Duncan i jej historię na tej Wiki.