FANDOM

Tucker Albrizzi
Tucker Albrizzi
Data urodzenia: 25 lutego 2000 (13 lat)
Miejsce urodzenia: Palm Harbor
Zawód: aktor, komik
Aktywność: od 2009
Rola: Tyler Duncan

Tucker Albrizzi (ur. 25 lutego 2000 w Palm Harbor) - amerykański aktor, aktor głosowy i komik. On jest najbardziej znany z roli Tylera Duncana w serialu "Big Time Rush" i z roli Jake'a w serialu "Powodzenia, Charlie!". Pojawił się także w takich filmach, jak I Am Number Four, Druhny, Chorować w USA, i Alvin i wiewiórki 3.

KarieraEdytuj

Zaczął działać w reklamach w Orlando na Florydzie w 2007 roku, gdy miał 7 lat. U jego brata Patricka zdiagnozowano białaczkę rok później i stworzył organizację charytatywną o nazwie "Driving for Donors". W 2009 roku Tucker dostał nawracającą się rolę Tylera Duncana w serialu Big Time Rush. W tym samym roku został również obsadzony w nawracającej się roli Jake'a w serialu Powodzenia, Charlie! oraz wystąpił gościnnie w wielu innych serialach. W 2010 Albrizzi zaczął grać w filmach tj. Druhny, I Am Number Four, i Egipskie psiaki.

Ta strona zawiera przetłumaczone treści z http://bigtimerush.wikia.com na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach. Zobacz Tucker Albrizzi i jej historię na tej Wiki.