FANDOM

Reginald Bitters
Reginald Bitters
Imię: Reginald Bitters
Płeć: mężczyzna
Pierwszy odcinek: Big Time School of Rocque
Aktor: David Anthony Higgins
Polski Dubbing: Dariusz Błażejewicz

Reginald Bitters, Pan Bitters (grany przez Davida Anthony'ego Higginsa) - pracownik hotelu Palm Woods, a właściwiej jest to kierownik i recepcjonista. Swojej matce powiedział, że jest weterynarzem. Czasami jest surowy; wlepia czerwone kartki w kształcie krzyżyków na drzwiach, zamyka basen, a gdy mama Kendalla chciała u niego pracować kazał jej robić ohydne rzeczy.

Jest to ostry, kochający pieniądze kierownik Palm Woods. W liceum prawdopodobnie miał dziewczynę, która stała się aktorką, zużył całe swoje pieniądze na college dla niej, a potem rzuciła go. On wydaje się być bardzo chciwy. Zazwyczaj Pan Bitters nie dogaduje się z Katie, ale w odcinku "Big Time Girlfriends" on i Katie próbowali relacjonować wszystkie historie miłosne w Palm Woods i bez kłótni. W odcinku "Big Time Christmas", Katie zaprzyjaźniła się z nim, bo był samotny.

W odcinku "Big Time Moms" okazuje się, że jego pełne imie to Reginald Bitters.

OdcinkiEdytuj

Sezon 1Edytuj

Sezon 2Edytuj

Sezon 3Edytuj

Sezon 4Edytuj

GaleriaEdytuj

Ta strona zawiera przetłumaczone treści z http://bigtimerush.wikia.com na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach. Zobacz Mr. Bitters i jej historię na tej Wiki.