FANDOM

Palm Woods

Palm Woods to "luksusowy" hotel w Hollywood, jednak brzydkie pokoje (np. dziury w ścianach) to tutaj codzienność. Bitters mówi, że mają dwugwiazdkową obsługę.

Palm WoodsEdytuj

Palm Woods to hotel w LA dla aktorów, aktorek, piosenkarzy, piosenkarek i innych wykonawców w branży rozrywkowej. Posiada apartamenty, siłownię, szkołę i basen. Jest głównym miejscem w serii i mnóstwo scen odbywają się w holu Palm Woods, parku lub basenie, a także w mieszkaniach, a nawet w kanałach powietrznych. Jest prowadzony przez ścisłego dyrektora Pana Bittersa podczas, gdy Buddha Bob pracuje jako woźny.

ApartamentyEdytuj

Mieszkanie 2J to apartament Big Time Rush. Oferuje zawirowany poślizg i najnowszą elektronikę oraz automaty do gry. Twierdzi się, że Lindsay Lohan, Shia LeBouf i Kanye West mieszkali w tym pokoju w przeszłości. Jego wnętrze zostało zmienione po raz kolejny, gdy James opuścił Big Time Rush w odcinku "Big Time Concert" i ponownie przeniósł się do 2J, ale wrócił do normy wkrótce. Inne znane apartamenty Palm Woods to: Apartament Camille (4J), Lucy (3B), Jo (3I) i Jetta (3H).

BasenEdytuj

Basen Palm Woods jest miejscem, w którym każdy idzie się zrelaksować, pływać i się bawić.

Zabawny Fakt: Nie jest to prawdziwy basen na planie i chłopcy powiedzieli, że czasem pływają w nim w ubraniach!

HolEdytuj

Hol jest na pierwszym piętrze w Palm Woods. To miejsce jest bardzo znane, ponieważ wszyscy tam chodzą, gdy stamtąd wyjeżdżają i właśnie przyjeżdżają do hotelu. Hol ma kanapy, na których może każdy usiąść i jest to miejsce spotkań.

ZasadyEdytuj

  • Bez rozlewu krwi.
  • Nie imprezować.
  • Bez głośnej muzyki.
  • Bez grania w piłkę.
  • Bez imprezowania w basenie.
  • Bez gier na lodzie.
  • Nie wolno kraść maszyny z przekąskami.
  • Bez karate.

MieszkańcyEdytuj

Ta strona zawiera przetłumaczone treści z http://bigtimerush.wikia.com na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach. Zobacz Palm Woods i jej historię na tej Wiki.