FANDOM

Lucy Stone
Lucy Stone
Imię: Lucille Elizabeth Stone
Płeć: kobieta
Zawód: rockmenka
Przyjaciele: Carlos Garcia
James Diamond
Logan Mitchell
Camille Roberts
Miłosne interesy: Beau (Były)
Kendall Knight (Były)
Pierwszy odcinek: Big Time Rocker
Aktorka: Malese Jow
Polski Dubbing: Katarzyna Łaska

Lucille Elizabeth "Lucy" Stone (grana przez Malese Jow) - rockmenka, która przyszła do Palm Woods.

OsobowośćEdytuj

Lucy jest twardą, niezależną i słodką dziewczyną. Jej osobowość jest podobna do Kendalla. Jest bardziej niezależna i twarda (Big Time Rocker), ale też ma miękką stronę (Big Time Surprise). Na początku wydaje się z krwi i kości, później zaś zakochuje się w Kendallu. Pod koniec 4 serii w Jamesie.

PrzeszłośćEdytuj

Pierwszy odcinek, w którym się pojawia to "Big Time Rocker". Jest ona uważana za gwiazdę rocka i według zespołu, Big Time Rush, jest cool. Kiedy chłopcy ją widzą po raz pierwszy, ich twarze wyrażają szok. James i Carlos oboje chcą i konkurują o to, z kim się ma umówić Lucy. W odcinku "Big Time Rocker" nazywa muzykę Big Time Rush "uroczą", i mówi, że to nie rock. Kendall, zszokowany i zdenerwowany chce jej udowodnić, że Big Time Rush gra rocka. Dochodzi do zakładów, kłótni nie tyko z nią i Kendallem, lecz także z Gustavo i Kelly. Na szczęście Lucy zgadza się przekonać, kiedy widzi w TV blok ruchu chłopców, w którym wykonywają swoją piosenkę - Paralyzed. Lucy pojawia się ponownie w odcinku "Big Time Secret" i okazuje się, że chłopaki utworzyli przyjaźń z nią. W całym odcinku, ona pomaga Camille, Kendallowi i Loganowi. Lucy pojawia się również w odcinku "Big Time Move". Pod koniec odcinka ogląda Big Time Rush, gdy wykonują piosenkę "All Over Again". Podczas koncertu, ona uśmiecha się i mruga do Kendalla (chociaż w odcinku "Big Time Returns" twierdzi, że nie mruga oczami do Kendalla). W odcinku "Big Time Double Date" pokazuje, że okłamała rodziców, mówiąc, że studiuje i wykonuje muzykę klasyczną. Boi się, że nie mogliby przyjąć jej muzyki, ale w końcu z pomocą Kendalla przyjmują.

RelacjeEdytuj

Kendall KnightEdytuj

Kendall i Lucy są bliskimi przyjaciółmi. Ich pierwsze spotkanie jest w odcinku "Big Time Rocker". Na początku, nie zaczynają się jako przyjaciele; Kendall jest obrażony, gdy Lucy nazywa muzykę Big Time Rush "uroczą". W końcu, ona jest przekonana, kiedy widzi w ich wykonaniu piosenkę "Paralyzed" przy tym blokując ruch. Wkrótce przyjaźń powstaje.

Relacja Lucy i Kendalla jest również potwierdzona w odcinku "Big Time Move". Podczas gdy chłopcy wykonują piosenkę All Over Again, Lucy uśmiecha się i mruga do Kendalla. To może znaczyć, że ​​Lucy jest zakochana w Kendallu.

W odcinku "Big Time Double Date", Kendall pomaga Lucy okłamać rodziców o tym, dlaczego ona jest w LA. W końcu, są oni pokazani jak trzymają się za ręce.

W odcinku "Big Time Surprise", Kendall próbuje zapytać Lucy, czy pójdzie na randkę, ale zostaje przerwany przez jej byłego chłopaka Beau'a. Kendall później korzysta z windy, ale kiedy się otwiera, widzi Beau'a całującego inną dziewczynę. James i Jett uruchamiając windę i Kendall wreszcie prosi Lucy o wyjście. Wtedy, kiedy winda otwiera się pokazuje całujących się Lucy i Kendalla i Jo widzi jak się całują.

W odcinku "Big Time Decision" Kendall musi wybrać między Lucy, a Jo. (patrz: Kucy)

Carlos GarciaEdytuj

W odcinku "Big Time Rocker", Lucy podoba się Carlosowi. Podczas odcinka konkuruje wraz z Jamesem, żeby ją zdobyć. Niestety, Lucy nie czuje tego samego do Carlosa i ona raczej woli zostać przyjaciółmi. W końcu Carlos zgadza się być przyjaciółmi, a on pozostaje w "strefie przyjaźni".

James DiamondEdytuj

W odcinku "Big Time Rocker", James podkochuje się w Lucy. Podczas odcinka, konkuruje z Carlosem, żeby ją zdobyć. Podobnie jak Carlos, Lucy też nie czuje tego samo do Jamesa. Ostatecznie James zgadza się zaprzyjaźnić z Lucy i podobnie jak Carlos, pozostaje w "strefie przyjaźni". W odcinku "Big Time Returns" James podkochuje się w Lucy. James wścieka się, gdy Kendall rozmawia z nią i czyni tak, że ma biegać pół mili w bieliźnie. James wciąż podkochuje się w niej.

W promo 4 sezonu jest widoczne, że James stara się zaimponować jej z wężem na szyi.

W odcinku "Big Time Scandal" James mówi, że ma plany, że będzie się z Lucy. Również pod koniec odcinka, gdy dowiadujemy się, że Lucy wraca do Palm Woods, James uśmiecha się i mówi: "Ona będzie moja."

W odcinku "Big Time Lies", James flirtował z Lucy. Lucy po prostu spojrzała na niego. On mówi: "Będziesz moja".

W odcinku "Big Time Bonus", James postanawia kupić węża, by zaimponować Lucy. James flirtował z nią, z jego nowym wężem wokół szyi.

W odcinku "Big Time Pranks 2", James i Lucy konkurują z przyjaciółmi na Tytuł Króla i Królowej żartów. Gustavo próbuje zrobić jej żart, ale James ratuje ją skacząc przed nią. W wyniku tego, Lucy spada na niego i próbuje go pocałować, ale zostaje yo przerwane przez konfetti.

W odcinku "Big Time Rides", James kupuje motocykl i próbuje zaimponować Lucy i prawie udał się na ich pierwszą randkę, aż James rozbił się przez ścianę.

W odcinku "Big Time Tests" James był przygnębiony z powodu tego, że Lucy jest na trasie koncertowej w Europie. Kupuje czasopisma, by sprawdzić, czy będzie on dobrym chłopakiem.

W odcinku "Big Time Dreams", Lucy wraca z powodu 24 Tween Choice Awards i James jest na nią wściekły, bo nie pożegnała się z nim, kiedy odeszła. Ona później przyznaje, że wróciła z powrotem do Jamesa i dzielą się ich pierwszym pocałunkiem. (patrz: Jucy)

Logan MitchellEdytuj

Na początku, Logan wydaje się być jedynym członkiem zespołu, który nie wchodzi w interakcje z Lucy. Jakoś oni stają się dobrymi przyjaciółmi. W odcinku "Big Time Secret", Lucy pomaga Loganowi szpiegować Kendalla i Camille. Logan zmusza ją, aby dowiedziała się, co dzieje się między Kendallem, a Camille. (patrz: Lugan)

Camille RobertsEdytuj

Camille i Lucy wydają się być przyjaciółkami. Nie wykazano, że za dużo rozmawiają ze sobą, ale one spędzają czas razem. W odcinku "Big Time Surprise" Bau mówi się, że Lucy i Camille to najlepsze przyjaciółki.

OdcinkiEdytuj

Sezon 2Edytuj

Sezon 3Edytuj

Sezon 4Edytuj

CiekawostkiEdytuj

GaleriaEdytuj

Ta strona zawiera przetłumaczone treści z http://bigtimerush.wikia.com na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach. Zobacz Lucy Stone i jej historię na tej Wiki.