FANDOM

Logan Mitchell
Logan
Płeć: mężczyzna
Wiek: 21
Zawód: piosenkarz
Rodzice: Joanna Mitchell
Przyjaciele: Carlos Garcia
James Diamond
Kendall Knight
Gustavo Rocque
Kelly Wainwright
Jo Taylor
Camille Roberts
Lucy Stone
Jennifer Knight
Miłosne interesy: Camille Roberts
Pierwszy odcinek: Big Time Audition
Aktor: Logan Henderson
Polski Dubbing: Piotr Bajtlik

Hortense Henry "Logan" Mitchell (ur. 14 września 1994 r.) (grany przez Logana Hendersona) - to główna "głowa" grupy, gdyż wie bardzo dużo rzeczy, więc postrzega się go jako "chłopca od myślenia".

WyglądEdytuj

Jest niewiele wyższy od Carlosa, co czyni go trzecim do wzrostu w zespole. Ma brązowe oczy, oraz prawie czarne włosy. Kelly uważa, że Logan ma ładny uśmiech. Jego ramiona są nieco szersze od bioder, a to nadaje mu niewinny wygląd.

CharakterEdytuj

Logan jest geniuszem z grupy. On jest naprawdę inteligentny i możne znaleźć sposoby na rozwiązanie problemów. Jednakże, ma tendencję do paniki pod presją. Jego idolką jest profesor matematyki Phoebe Nachee. Boi się ryzykować, lubi zasady ale gdy zbytnio się rozluźni, łamie je (Big Time Mansion).

RelacjeEdytuj

Big Time RushEdytuj

Kendall KnightEdytuj

Kendall to najlepszy przyjaciel Logana, są jedynymi poważnymi członkami zespołu, uzupełniają się jak ying i yang, są dla siebie jak bracia. (patrz: Kogan)

Carlos GarciaEdytuj

Logan nie lubi kasku Carlosa, uważa także że Carlos jest nieodpowiedzialny i nie mądry. Ale mimo tego są przyjaciółmi ponieważ przeciwieństwa się przeciągają. (patrz: Cargan)

James DiamondEdytuj

Logan i James są przyjaciółmi, Logan zawsze idzie do Jamesa po poradę dotyczącą dziewczyn. Mimo tego, że dziewczyna Logana, Camille pocałowała Jamesa, Logan i James po tym incydencie dalej się przyjaźnią. (patrz: Jagan)

HistoriaEdytuj

Sezon 1Edytuj

Sezon 2Edytuj

  • Welcome Back Big Time -
  • Big Time Fans -
  • Big Time Girlfriends - W tym odcinku James zostaje zmuszony do przyznania się Loganowi, i z lęku, wymyśla kłamstwo, że użył szczoteczki Logana. Kiedy Camille rozmawia z Loganem, jest zdziwiona, gdy Logan jest "trochę zdenerwowany". Camille następnie mówi, że może być zadowolony, że ona i James się pocałowali i Logan zaczyna się złościć i prawie uderza Jamesa z gniewu, aż przerazili pana Bittersa jak on i Katie oglądali te wydarzenie. Ale wtedy Logan kładzie swoją pięść i odchodzi.
  • Big Time Live -
  • Big Time Halloween - W tym odcinku Logan jest zombie. W tym odcinku Logan musi opracować plan, aby utrzymać wampirkę daleko od gryzienia jego ciała.
  • Big Time Sneakers - Logan wraz z Jamesem chcą sprzedać parę adidasów.
  • Big Time Pranks - Logan próbował zrobić żart, ten żart czyni go niewidomym.
  • Big Time Christmas -
  • Big Time Guru - Gustavo twierdzi, że Logan przechwala się, co sprawia, że go bardziej złości.
  • Big Time Crush - W tym odcinku Logan poznaje nową dziewczynę o imieniu Peggy.
  • Big Time Beach Party - W tym odcinku Logan próbuje odnaleźć zaginiony skarb, ale nie jest w stanie. Później jak Logan przychodzi ze swoim wykrywaczem metalu, Carlos dołącza się na polowanie, aby mógł zaimponować Jenniferkom. Wkrótce spotykają pirata (aktor: Tom Kenny) i zgadza się pomóc im znaleźć jego rodzinny zaginiony skarb.
  • Big Time Songwriters - W tym odcinku BTR chce napisać piosenkę, lecz muszą pierw wymyślić coś, coby zajęło Gustavo. Logan także potem startuje w bitwie piosenek: "Yeah" (Logan i James) kontra "Oh" (Kendall i Carlos).
  • Big Time Reality - W tym odcinku Logan wraz z Camille mają udawać w reality show, że są razem i całują się wiele razy.
  • Big Time Girl Group -
  • Green Time Rush - Wszyscy chcieli być jego (Logana) partnerami, lecz szkolny łobuz zdecydował, że chce być partnerem Logana w projekcie ekologicznym.
  • Big Time Moms - W tym odcinku dowiadujemy się, że prawdziwe imię Logana to Hortense, lecz zostało zmienione przez matkę Jamesa.
  • Big Time Prom Kings - W tym odcinku Logan próbuje uporać się z Camille o randkę na balu.
  • Big Time Break-Up -
  • Big Time Single - Logan wraz z Carlosem i Jamesem chcą zrobić wszystko, by Kendall zapomniał o Jo, bo wyjechała do Nowej Zelandii. Więc gdy Kendall powiedział, że nie wiedzą co on czuje to James, Carlos i Logan chcą zdobyć dziewczyny, w celu ich utracenia, żeby wiedzieć jak Kendall się czuje. Logan idzie do Camille, by go rzuciła, bo chce wiedzieć co Kendall czuje.
  • Big Time Wedding -
  • Big Time Rocker -
  • Big Time Strike -
  • Big Time Contest - W tym odcinku Logan musi spędzić dzień z Bruną, starszą panią, która nigdy nie słyszała o BTR. Na końcu odcinka Bruna poznaje Logana z dziewczyną.
  • Big Time Superheroes -
  • Big Time Secret - Logan jest zmartwiony, kiedy Lucy mówi mu, że Kendall skrada się z Camille.
  • Big Time Interview -
  • Big Time Move - Logan wraz z Carlosem i Jamesem się wyprowadzają i Logan zarezerwował na dwa lata dom przy basenie w Palm Woods.

FilmEdytuj

Sezon 3Edytuj

  • Backstage Rush -
  • Big Time Returns - W tym odcinku Logan czeka, aż Camille się na niego rzuci i próbuje kilku metod, żeby Camille się na niego rzuciła, ale Camille chce, by Logan zrobił pierwszy krok.
  • Bel Air Rush - W tym odcinku Logan, Kendall, James, Carlos, Katie i mama Kendalla trafiają do Bel Air.
  • Big Time Double Date - W tym odcinku Logan proponuje Camille, żeby spotykali się dwa razy w tygodniu, ona panikuje i umawia się z Jett'em. Potem Logan wraz z swoją nową dziewczyną - Lindsay idzie na podwójną randkę z Camille i Jett'em. Potem Logan i Camille do siebie znów wracają.
  • Big Time Merchandise -
  • Big Time Surprise - W tym odcinku Griffin planuje rozpoczęcie misji szpiegowskiej i chce, by Logan i Carlos mu pomogli.
  • Big Time Decision - W tym odcinku Logan wraz z Camille pomaga Kendallowi w podjęciu decyzji oraz kiedy do drzwi zapukała Jo bądź Lucy to go ukrywają.
  • Big Time Babysitting - W tym odcinku Logan wraz z Kendallem dbają o legendę rocka zwanego Babylace. Logan zmuszony jest udawać, że jest lekarzem, bo Babylace ma ataki serca i reakcje alergiczne.
  • Big Time Gold - Camille znajduje naszyjnik i uważa, że Logan kupił go dla niej, kiedy jest to tak naprawdę prezent urodzinowy dla Jo od Kendalla.
  • Big Time Camping -
  • Big Time Rescue -
  • Big Time Bloopers -

Sezon 4Edytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Przyjechał do Minnesoty, chodząc do trzeciej klasy szkoły podstawowej.
  • Nosi ten sam rozmiar, co Jennifer Knight.
  • Nie lubi rasistowskiego podejścia części kobiet do mężczyzn.
  • Gdyby nie Rock Records Logan podjąłby się stanowiska lekarza.
  • Logan i James (jako jedyni w zespole) umieją robić salto w tył.
  • Logan lubi tosty.
  • Dosyć dobrze rapuje.
  • Lubi koty.
  • Ma prawo jazdy.
  • Zamieszkuje pokój 2J.
  • W odcinku Big Time Crib powiedział, że jest realistą.
  • On jako pierszy miał swój pierwszy pocałunek w Palm Woods.Jako pierwszy całował się z Camille,drugi który całował się z Camille to był James w odcinku "Big Time Girlfriends".
  • Najlepiej się uczył z całej czwórki.
  • Odrabiał lekcje za kolegów w trzeciej klasie.
  • W odcinku " Big Time Moms" wspomniane jest, że tak naprawdę nazywa się Hortense, ale wszyscy mówią na niego Logan

GaleriaEdytuj