FANDOM

Kendall Knight
Kendall Knight
Imię: Kendall Knight
Płeć: mężczyzna
Zawód: piosenkarz
Rodzice: Jennifer Knight
Rodzeństwo: Katie Knight
Przyjaciele: Carlos Garcia
James Diamond
Logan Mitchell
Gustavo Rocque
Kelly Wainwright
Jo Taylor
Camille Roberts
Lucy Stone
Miłosne interesy: Jo Taylor
Lucy Stone
Pierwszy odcinek: Big Time Audition
Aktor: Kendall Schmidt
Polski Dubbing: Adrian Perdjon

Kendall Knight (ur. 8 czerwca 1994 r.) (grany przez Kendalla Schmidta) - to pierwszoplanowa postać serialu Big Time Rush i lider zespołu o tej samej nazwie, jest bardzo romantyczny dla Jo. Ma także młodszą siostrę Katie z którą ma bardzo bliskie relacje .

WyglądEdytuj

Kendall jest wysoki, ma ciemne blond włosy, tak samo jak brwi i zielone oczy. Posiada również szerokie, lekko atletyczne ramiona.

CharakterEdytuj

Chłopak jest bardzo sprytny, a także uważany za najdojrzalszego członka zespołu. Zawsze ma w rękawie argumenty do podniesienia się i brnięcia dalej. Bardzo przywiązuje się do osób w których się zakochuje. Jest żartobliwy i to on zwykle musi uspokajać kolegów. Uwielbia Palm Woods, jednym z powodów jest basen.

RelacjeEdytuj

RodzinaEdytuj

Jennifer KnightEdytuj

Jest mamą Kendalla, która przyjechała z córką, synem i jego kolegami. Jest bardzo do niej zbliżony, kocha ją, ufa jej, rozmawia z nią na temat większości jego problemów. Kiedy chłopak czuje się zmęczony Jennifer Knight zaczyna traktować go jak dziecko. Karmi go i jego kolegów kawałkami w kształcie dinozaurów. Czasem czuje się smutna z powodu tego, iż jej syn przestaje być już malcem.

Katie KnightEdytuj

Jest młodszą siostrą Kendalla, czasem wykazuje się większą wiedzą i dojrzałością, niż jej kochany brat. Często stara się mu pomóc. (patrz: Kendie)

MiłościEdytuj

Jo TaylorEdytuj

Kendall po dwóch odcinkach od spotkania Jo dowiaduje się, że kłamała mówiąc o jej chłopaku. Ich związek jest bardzo słodki, uczuciowy, romantyczny, ale wracając z trasy koncertowej jest zdruzgotany rolą Jo w serialu, gdzie ma wystąpić pocałunek. Chłopak czuł się niezmiernie mocno zazdrosny. Po wyjeździe Jo do Nowej Zelandii Kendall jest załamany. Często odmawia flirtu z innymi dziewczynami z powodu jego ciągłej miłości do Jo. (patrz: Jendall)

Lucy StoneEdytuj

Są z Kendallem bardzo bliskimi przyjaciółmi. Po kilku odcinkach okazuje się, że chłopak bardzo ufa Lucy i powierza jej mnóstwo tajemnic. W odcinku "Big Time Move" dziewczyna idzie na koncert chłopaków i uśmiecha się, a nawet mruga do Kendalla. On pomaga kłamać jej przez rodzicami. W pewnym odcinku cały czas patrzą na siebie i trzymają się za ręce. (patrz: Kucy)

Rocque RecordsEdytuj

Gustavo RocqueEdytuj

Często ma go dość, lecz Kendall stara się okazywać przełożonemu szacunek. Denerwuje się, gdy Gustavo razi go i ich kolegów prądem. Z kolegami bardzo lubi nazywać go wieprzem i śpiewać o tym pioseneczkę.

Kelly WainwrightEdytuj

Stara się być dla Kendalla i chłopaków miła, lecz często się na nich denerwuje. Przygotowując im miejsce do śpiewania Big Time Rush zaczyna się bawić, rozlewają na siebie napoje, biją się poduszkami, mikrofonami. Często się o nich martwi.

InniEdytuj

Carlos GarciaEdytuj

Kendall i Carlos wspierają się w bardzo ciężkich sytuacjach. Można uznać, że ich charaktery są przeciwne, jednak dobrze się dogadują, a Carlos lubi jego hokejowe metafory. (patrz: Kenlos)

James DiamondEdytuj

Razem lubią robić różne figle i zwykle współpracują, aby zdobyć pewne osiągnięcia. W początkowych odcinkach często się kłócą o szczegóły, takie jak bandany Jamesa. (patrz: Kames)

Logan MitchellEdytuj

Często są uważani za osoby najbardziej dojrzałe w grupie.Oboje się dopełniają w tworzeniu rozmaitych planów, ponieważ Logan jest mądry, a Kendall niezwykle sprytny. Przez 1 sezon, a także część drugiego pozostają jedynymi członkami zespołu, którzy są w związkach. (patrz: Kogan)

HistoriaEdytuj

Sezon 1Edytuj

  • Big Time Audition - Kendall w tym odcinku idzie wraz z Jamesem, Loganem i Carlosem na przesłuchanie i staje w obronie Jamesa, gdy Gustavo powiedział, że nie ma talentu i zaśpiewał piosenkę pewnego zespołu oraz piosenkę przez niego wymyśloną o nazwie "Ale z ciebie wieprz". Gdy Kendall wygrywa przesłuchanie i ma okazję wyjechać do LA odmawia, lecz Kelly daje mu numer, gdyby się rozmyślił to ma zadzwonić. Potem Kendall zadzwonił do Gustavo i gdy Gustavo wraz z Kelly przyjeżdżają do Kendalla, Kendall mówi, że zgadza się wyjechać do LA, pod warunkiem, że weźmie wszystkich i zrobi z nich gwiazdy.
  • Big Time School of Rocque - W tym odcinku wraz z przyjaciółmi trafia do szkoły w Rocque Records i razem z resztą członków zespołu stara się dostać do szkoły w Palm Woods.
  • Big Time Crib -
  • Big Time Bad Boy - Kendall w tym odcinku miał być bad-boyem w zespole, po tym jak się nie zgodził, Griffin dodał do zespołu Wayne'a Wayne'a, który miał odegrać rolę bad-boya w zespole. Potem Gustavo wpadł na plan i dał kartki (niby z tekstem) co mają robić, i Kendall miał być bad boyem i miał zniszczyć biuro Gustavo i jego nagrody.
  • Big Time Love Song - Kendall jak i Carlos jak i Logan chce zdobyć względy Jo.
  • Big Time Mansion - Kendall wraz z Jamesem, Carlosem i Loganem pilnują domu Gustavo.
  • Big Time Photo Shoot - W tym odcinku Kendall wraz z Jamesem, Loganem i Carlosem robią wszystko aby nie doszło do zdjęcia.
  • Big Time Break - W tym odcinku Kendall zarywał do Jo, choć ona mówiła mu "Chłopak", nawet przyniósł jej pizzę w kształcie serca. Gdy jego siostra Katie podsłuchała, że Jo tylko wymyśla o swoim chłopaku powiadamia od razu Kendalla. Kendall mówi Jo, że chętnie pozna jej chłopaka, który miał niby na imię Travis. Potem Kendall, gdy zobaczył go, spytał się "Trevor?", a on odpowiedział "Tak"..." i od razu podpadł.
  • Big Time Demos -
  • Big Time Party -
  • Big Time Jobs - Kendall wraz z Loganem rozpoczęli opiekę nad dziećmi.
  • Big Time Blogger -
  • Big Time Terror -
  • Big Time Dance - W tym odcinku Jo czeka na zaproszenie od Kendalla na tańce, a za każdym razem, kiedy wołał jej imię, coś chciał, żeby przyniosła. Na końcu kiedy Jo powiedziała, że czekała, aż ją zaprosi na tańce, a on wyjaśnia, że myślał, że są już razem.
  • Big Time Sparks - Gdy Kendall chce spędzać czas z Jo, ona myśli, że go zdradza z Jordin Sparks.
  • Big Time Fever - Kendall jako jedyny nie dostał gorączki hollywoodzkiej.
  • Big Time Video -
  • Big Time Concert -

Sezon 2Edytuj

FilmEdytuj

Sezon 3Edytuj

  • Backstage Rush - W tym odcinku Kendall wraz z Jamesem, Carlosem i Loganem są w Kanadzie podczas swojej trasy koncertowej i chcą pobić rekord, który ustanowił N-Sync.
  • Big Time Returns -
  • Bel Air Rush - W tym odcinku Kendall, James, Carlos, Logan, Katie i mama Kendalla trafiają do Bel Air.
  • Big Time Double Date - W tym odcinku Kendall pomaga Lucy udawać przed jej rodzicami, że ich córka chodzi do akademii muzycznej i że gra na skrzypcach, lecz kiedy spada Lucy peruka i jej rodzice widzą jej pasemka, to mówi, że można udowodnić, że Lucy jest dobra w graniu rocka.
  • Big Time Merchandise - W tym odcinku Kendall wraz z chłopakami chce zmienić produkty promujące zespół. Jednym z nich są lalki, do których on z Carlosem podkładają nowe głosy, ale plan nie wypala.
  • Big Time Surprise - Kendall w tym odcinku pomaga udowodnić Lucy, że jej były chłopak Beau ją zdradza. Gdy w końcu udaje mu się to udowodnić to jadą razem z Lucy windą i tu jest ich pierwszy pocałunek, a po chwili winda się otwiera i okazuje się, że Jo przyjechała z Nowej Zelandii.
  • Big Time Decision - W tym odcinku Kendall musi zdecydować, z kim chce być, czy z Lucy, czy z Jo. Próbuje wszystkich metod, poprzez to, że problem może sam zniknąć do podjęcia decyzji poprzez naukę. Ostatecznie wybiera Jo.
  • Big Time Babysitting - W tym odcinku Kendall wraz z Loganem, Carlosem i Jamesem muszą opiekować się gwiazdą rocka - Babylace'em. Także Kendall nazywa Jo "Lucy".
  • Big Time Gold - W tym odcinku Kendall daje Jo złoty naszyjnik.
  • Big Time Camping -
  • Big Time Rescue - Kendall wraz z Jo pomagają w relacji Carlosowi, tym razem z blond Jenniferką.
  • Big Time Bloopers -

Sezon 4Edytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Jego nazwisko dosłownie tłumaczone na język polski oznacza "rycerz".
  • Razem z siostrą Katie zostali królem i królową dowcipów.
  • Kendall w trzecim sezonie staje się pełnoletni.
  • Marzeniem Kendalla jest granie w drużynie hokejowej Minnesota Wild
  • Dowiadujemy się o jego drugim imieniu, kiedy pani Knight krzyczy na niego za to, że nie chce się posmarować filtrem przeciwsłonecznym.
  • Nienawidzi Jetta Stetsona.

GaleriaEdytuj