FANDOM

Katelyn Tarver
Katelyn Tarver
Data urodzenia: 2 listopada 1989 (24 lata)
Miejsce urodzenia: Glennville
Zawód: aktorka
Aktywność: od 2003 (piosenkarka / modelka)
od 2010 (aktorka)
Rola: Jo Taylor

Katelyn Marie Tarver (ur. 2 listopada 1989 w Glennville) - amerykańska piosenkarka, autorka tekstów i aktorka. Jest znana z roli Jo Taylor w serialu Nickelodeon "Big Time Rush" i jako Natalie w serialu ABC No Ordinary Family. Tarver jest rodem z Glennville w stanie Georgia. Podeszła do sławy w 2003 roku jako finalistka w spin-offie "American Idol" o nazwie "American Juniors" i wydała swój debiutancki album Wonderful Crazy w 2005 roku przez niezależną wytwórnią, TC Music. Jest również modelką, reprezentowaną przez Wilhelmina Models i wzorowana na takich magazynach jak CosmoGirl! i Teen People.

PiosenkiEdytuj

Wonderful CrazyEdytuj

  1. Undeniable
  2. Rain
  3. Something in Me
  4. Wonderful Crazy
  5. I'll Make It Real
  6. Closer to My Heart
  7. Keep Your Eyes on the Prize
  8. Life Was
  9. Brand New Day
  10. Everything
  11. I'll Make It Real (wersja duet) (ft. Aaron) (azjatycki bonusowy utwór)

Chasing EchoesEdytuj

  1. Chasing Echoes
  2. Careless Whisper
  3. Wonderful Crazy (remiks)

A Little More FreeEdytuj

  1. A Little More Free
  2. It's Good
  3. Better
  4. Love Alone
  5. Favourite Girl

Inne projektyEdytuj

Oprócz śpiewu, Tarver jest także modelką. Ona jest reprezentowana przez Wilhelmina Models (Nowy Jork). Ona jest wzorowana na takich magazynach jak CosmoGirl! i Teen People.

Big Time RushEdytuj

W dniu 29 stycznia 2010 roku zadebiutowała jako aktorka na Big Time Rush jako Jo Taylor. Jej pierwszy odcinek to "Big Time Love Song", który wyemitowany w dniu 5 lutego 2011 roku. W odcinku "Big Time Break-Up" dostaje rolę w filmie w Nowej Zelandii i musi jechać za granicę i nie będzie mogła zobaczyć Kendalla przez trzy lata, to na antenie 25 czerwca 2011. Jej charakter w serialu "Big Time Rush" powrócił w odcinku "Big Time Surprise".

No Ordinary FamilyEdytuj

Od roku 2010 do 2011, Tarver miała nawracającą rolę jako Natalie w serialu ABC "No Ordinary Family", pojawiając się w pięciu odcinkach.

GaleriaEdytuj

Ta strona zawiera przetłumaczone treści z http://bigtimerush.wikia.com na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach. Zobacz Katelyn Tarver i jej historię na tej Wiki.