FANDOM

Jucy
Jucy
Osoby: James Diamond i Lucy Stone
Status: przyjaciele; możliwe zainteresowanie

Jucy (J/ames + L/ucy) - to romantyczna relacja Jamesa i Lucy. James zakochał się w Lucy w odcinku "Big Time Rocker" i rywalizował z Carlosem o nią. Pod koniec odcinka zostali przyjaciółmi. A w odcinku Big Time Dreams zostali oficjalnie parą.

HistoriaEdytuj

James zaczął być zakochany w Lucy w odcinku "Big Time Rocker" i nawet startował z Carlosem o jej miłość. Niestety Lucy była niezainteresowana w żadnym z nich i James został umieszczony w strefie przyjaciela. W odcinku "Big Time Returns" okazuje się, że James nadal podkochuje się w Lucy. Pyta ją na końcu odcinka, ale został odrzucony.

Przez cały sezon wydaje się, że James odsunął się od Lucy z powodu uczuć do siebie Kendalla i Lucy, ale w odcinku "Big Time Scandal", James po raz kolejny próbuje z Lucy. Trwa to przez cały sezon; Lucy ciągle odrzucając go, zanim prawie się całują w odcinku "Big Time Pranks 2".

MomentyEdytuj

Sezon 2Edytuj

Big Time RockerEdytuj

  • James i Carlos walczyli o nią, aby była ich dziewczyną.

Sezon 3Edytuj

Big Time ReturnsEdytuj

  • James nadal stara się po Lucy po powrocie z "All Over Again World Tour". Kiedy Kendall powiedział mu, że Lucy nie mrugnęła do niego. On staje się zazdrosny i używać reguły, tak, że Kendall nie może ingerować w tym przypadku z Lucy. Kiedy Kendall narusza regułę przez Lucy, on staje się jeszcze bardziej zazdrosny.
  • W końcu James zaprosił ją ponownie i odpowiedziała nie, ale ona miała dobry powód, którym był, że zerwała ze swoim byłym chłopakiem i nie była gotowa na innego.

Big Time SurpriseEdytuj

Sezon 4Edytuj

Big Time ScandalEdytuj

  • James wydaje się być szczęśliwy, gdy wszyscy dowiadują się, że Lucy rusza z powrotem do Palm Woods. On nawet szepcze "Upoluję sobie ją" do Kendalla i Jo.

Big Time LiesEdytuj

  • James flirtuje z Lucy, lecz został odrzucony. On mówi: "Będziesz moja".

Big Time BonusEdytuj

  • James kupił węża, by zaimponować Lucy, po zapoznaniu się z jednym z jej tekstów, że lubi węże.
  • James staje się smutny, gdy dowiaduje się, że Lucy nie lubi węży.

Big Time Pranks 2Edytuj

  • James i Lucy prawie się całują, lecz zostaje to przerwane przez strzał konfetti od dorosłych.

Big Time RidesEdytuj

  • James próbuje zaimponować Lucy motocyklem.

Big Time TestsEdytuj

  • James staje się smutny, gdy Lucy wyjeżdża na Europejską trasę koncertową.
  • James wykonuje test na chłopaka, aby dowiedzieć się, czy jest wrażliwym i doskonałym materiałem na chłopak dla Lucy, bo wspomniała, że chce wrażliwego chłopaka.

Big Time DreamsEdytuj

  • James jest wściekły na Lucy za to, że pozostawiła go bez pożegnania.
  • Lucy ujawniła, że ​​wróciła dla Jamesa, bo zdała sobie sprawę, że coś do niego czuje.
  • James i Lucy mają swój pierwszy pocałunek.

PiosenkiEdytuj

PodobieństwaEdytuj

  • Oboje lubią motocykle.
  • Oni obaj są artystami.
  • Obaj udają się na trasy.

FanonEdytuj

Miejsce relacji: Tween Choice Awards, ponieważ dzieli ich pierwszy pocałunek w nim.

Kolory relacji: brązowy, czarny i czerwony - James, w odcinku "Big Time Rides" ma czarny garnitur i czerwony motocykl, w tym odcinku Lucy chciała iść na randkę z nim. Lucy większość czasu nosi czarne ubrania i ma czerwone pasemka. Oboje mają brązowe oczy.

Odcinek relacji: Big Time Dreams, bo w tym odcinku miał miejsce ich pierwszy pocałunek i oficjalnie stali się parą.

Piosenka relacji: Confetti Falling, bo w teledysku James i Lucy prawie się pocałowali.

GaleriaEdytuj

Ta strona zawiera przetłumaczone treści z http://bigtimerush.wikia.com na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach. Zobacz Jucy i jej historię na tej Wiki.