FANDOM

James Diamond
James Diamond
Imię: James Dylan Diamond
Płeć: mężczyzna
Zawód: piosenkarz
Rodzice: Brooke Diamond
Przyjaciele: Carlos Garcia
Logan Mitchell
Kendall Knight
Gustavo Rocque
Kelly Wainwright
Jo Taylor
Camille Roberts
Lucy Stone
Jenniferki
Miłosne interesy: Camille Roberts (w jednym odcinku)
Pierwszy odcinek: Big Time Audition
Aktor: James Maslow
Polski Dubbing: Jakub Molęda

James Diamond (grany przez Jamesa Maslowa) - to portretowany przez siebie samego jako "Najładniejszy Chłopak z Grupy".

CharakterEdytuj

Ma obsesję na punkcie swej twarzy i włosów, dlatego zawsze ma w kieszeni "szczęśliwy grzebyczek". Jest takim jakby "lalusiem"(tak zwą go Kendall, Carlos, Logan). James chwilami jest dosyć płytki, a także wybuchowy, szczególnie jeśli chodzi o jego wygląd zewnętrzny. Bardzo mile patrzy na swych kolegów z zespołu. Jest opiekuńczy, w jednym z odcinków martwi się o Katie, kiedy ta idzie na randkę z chłopakiem Kyle'em. Uwielbia się czesać, mieć wokół siebie tłum pięknych fanek, i otrzymywać komplementy na temat jego wyglądu. Chwali się także swoimi "bicepsami". A także o całą twarz. W jednym odcinku Artur Griffin skomentował "Te samochody mają lśnić, jak wybielone zęby James'a!"

WyglądEdytuj

Posiada atletyczną sylwetkę, brązowe oczy i uśmiech, który - jak sam twierdzi - olśniewa wszystkie dziewczyny.

RelacjeEdytuj

Ma dobre relacje z ludźmi, wśród jego przyjaciół, rodziny, czy kogokolwiek innego. Jego najbliższy związek przyjaźni jest z Carlosem. Miłość do zabawy podczas jedzenia, czasami Logan i Kendall uważają ich za niedojrzałych z tego powodu. On i Carlos również próbowali odzyskać swoją popularność w Palm Woods, kiedy wrócili w odcinku "Welcome Back, Big Time". W odcinku "Big Time Party" jest pokazane, jak zarówno James i Carlos uwielbiają się bawić i razem zorganizowali imprezę.

Jest także w bliskiej relacji z Kendallem w podejmowaniu figli i planu, jak pokazano w odcinku "Big Time Terror". Chociaż to rzadkość, ponieważ wszyscy chłopacy mają ze sobą bliskie relacje. Jest także w bliskiej relacji z Loganem. Mimo wszystko, udało się Loganowi i Jamesowi wdać się w kłótnie, kiedy James przypadkowo pocałował Camille i mieli pojedynek, lecz na końcu zawrzeli rozejm. Logan i James również próbowali dostać dużo pieniędzy kupując i sprzedając limitowane edycje adidasów, lecz plan nie poszedł tak jak myśleli. ("Big Time Sneakers")

W serialu jego rodzice zostali pokazani. Jego rodzice rozwiedli się wcześniej niż się urodził James i jego ojciec ponownie się ożenił. Jego matka, Brooke Diamond jest makijażystką i została nazwana "Estee Lauder z środkowego zachodu". James boi się mówić "nie" do jego matki i robi prawie wszystko co mu matka powie. W ciągu ostatnich miesięcy Jennifer Knight działało na jego rodziców. Jest bardzo opiekuńcza wobec niego i chłopców. James i Katie są także w bliskiej relacji. W odcinku "Big Time Crush" powiedział "Katie jest bardzo szczególna. Ona jest do mnie jak siostra".

Relacja Jamesa z studentami Palm Woods jest dobry. Ma wielu przyjaciół i wszyscy go lubią. Jest blisko Camille i dbają o siebie nawzajem. W odcinku "Big Time Break" James i Camille idą razem na przesłuchanie. W tym samym zaś odcinku odrzucił rolę, by nie zranić uczucia Camille. W odcinku "Big Time Girlfriends" James pomaga Camille w przesłuchaniu i mają malutką romantyczną chwilę. To dlatego, że Camille lubi Logana i była kiedyś jego dziewczyną to James stwierdził w odcinku "Big Time Dance", że Camille nie jest w jego typie. Kiedy przypadkowo pocałowali się oboje czują się źle i obwiniają siebie, ale oni nie stają do walki i starali się rozwiązać problem razem. James często przychodzi do Camille o radę, tak jak np. w odcinku "Big Time Beach Party", kiedy pomyślał, że jego nowa dziewczyna, w której się zakochał jest syreną.

Relacja Jamesa z Gustavo jest dziwna. Gustavo kocha lub nienawidzi chłopaków jednakowo, w tym Jamesa (w niektórych odcinkach mówił "Nienawidzę tych psów"), ale zawsze wspomina, że nie może znieść Jamesa, głównie dlatego, że przypomina mu Matthew'a McConaugheya, którego nienawidzi, a także dlatego, że James jest egocentryczny. W odcinku "Big Time Guru" powiedział, że nie może znieść, że James jest nadal zakochany w sobie.

James i Kelly są także w bliskiej relacji. Jeśli istnieje jakikolwiek problem wzywa ją. W odcinku "Big Time Love Song" Kelly zabrała go do lekarza, i kiedy James realizują swoją reakcję alergiczną do Projektu Cuda, to Kelly była jedną którą wezwał.

James ma wiele związków z dziewczynami w całej serii i uważa się ekspertem od relacji. W odcinku "Big Time Crush" powiedział Katie "Kiedy jest czas na miłość, jestem lekarzem miłości". W odcinku "Big Time Love Song" Carlos stwierdził, że James zawsze zdobywa dziewczynę. Jest najbardziej doświadczony w sprawie randek i dziewczyny po prostu go kochają. Jest to łatwe dla niego, aby mieć randkę z dziewczyną. W odcinku "Big Time Dance" przypadkowo poprosił wiele dziewczyn do tańca, kiedy próbuje pomóc Loganowi zapytać się Camille, a wszystkie z nich, że tak. W odcinku "Big Time Rocker" razem z Carlosem próbowali zdobyć Lucy i w odcinku "Big Time Strike" podczas gdy powtarza swoje żądania i mówi "Cześć, jestem James" i "Zadzwoń 555-0126". Miał więcej dziewczyn ze wszystkich z serialu, ale żadna z nich nie była z nim dłużej niż przez jeden odcinek jednak w ostatnim odcinku czwartego sezonu Big Time Dreams jego dziewczyną zostaje Lucy Stone.

HistoriaEdytuj

Sezon 1Edytuj

  • Big Time Audition - James w tym odcinku idzie z Kendallem, Carlosem i Loganem na przesłuchanie i gdy James jest podczas przesłuchania Kendall, gdy słyszy, że Gustavo mówi, że James nie ma talentu to Kendall staje w obronie Jamesa.
  • Big Time School of Rocque -
  • Big Time Crib -
  • Big Time Bad Boy - W tym odcinku James chce zostać bad boyem.
  • Big Time Love Song - W tym odcinku James dostaje reakcję alergiczną od sprayu do ciała.
  • Big Time Mansion - W tym odcinku wraz z Carlosem, Kendallem i Loganem pilnują domu Gustvo
  • Big Time Photo Shoot - W tym odcinku James wraz z Kendallem, Loganem i Carlosem robią wszystko aby nie doszło do zdjęcia.
  • Big Time Break - W tym odcinku James chce rozpocząć karierę aktorską z Camille i idą razem na przesłuchanie do filmu "Czarownice z Rodeo Drive" i gdy Camille nie dostaje roli, a James dostaje to James ją odrzuca, mówiąc Camille, że też nie dostał roli.
  • Big Time Demos -
  • Big Time Party -
  • Big Time Jobs - W tym odcinku James z pomocą Katie promuje się jako model.
  • Big Time Blogger -
  • Big Time Terror - W tym odcinku wraz z Kendallem chcą wykurzyć z swojego domu Gustavo
  • Big Time Dance - W tym odcinku James pomaga Loganowi zapytać Camille czy pójdzie z nim na potańcówkę zapraszając w tym mnóstwo dziewczyn.
  • Big Time Sparks - W tym odcinku James tłucze swoje lusterko, a później stara się znaleść czterolistną koniczynę.
  • Big Time Fever - James zaczyna używać samoopalacza w sprayu od którego robi się pomarańczowy.
  • Big Time Video -
  • Big Time Concert - W tym odcinku James dołącza do nowego producenta - Hawk'a, który wymyślił mu pseudonim "Jamez". James też nie chciał wrócić do BTR, zostając nowym Jamesem, lecz wszystko zostaje przez Hawk'a za bardzo zmienione - wokal i wygląd Jamesa. James ostatecznie zmienia zdanie i wraca do zespołu.

Sezon 2Edytuj

  • Welcome Back Big Time - James wraz z Carlosem stara się przywrócić "basenową reputację".
  • Big Time Fans -
  • Big Time Girlfriends - Camille i James odgrywają scenę dla nowej roli Camille, jednak jednocześnie całują się. James zostaje zmuszony do przyznania się Loganowi i z lęku, wymyśla kłamstwo, że użył szczoteczki Logana. Camille następnie mówi, że może być zadowolony, że ona i James się pocałowali i Logan zaczyna się złościć i prawie uderza Jamesa z gniewu, aż przerazili pana Bittersa jak on i Katie oglądali te wydarzenie.
  • Big Time Live -
  • Big Time Halloween - Jest Halloween, James jest wampirem. James jest w miłości z łowczynią wampirów (Jeanine Mason), która stara się go zabić (w postaci wampira).
  • Big Time Sneakers - James wraz z Loganem chcą sprzedać parę adidasów.
  • Big Time Pranks -
  • Big Time Christmas -
  • Big Time Guru - Gustavo twierdzi, że James jest egocentryczny.
  • Big Time Crush - W tym odcinku James pilnuje Katie i jej sympatię.
  • Big Time Beach Party - Na plaży, James podczas surfingu zostaje trafiony przez gigantyczną falę i prawie tonie. Dziewczyna o imieniu Annie ratuje go i zaczynają chodzić razem na plaży. Potem zwierza się Camille, że on myśli, że ona jest syreną.
  • Big Time Songwriters - W tym odcinku BTR chce napisać piosenkę, lecz muszą pierw wymyślić coś, coby zajęło Gustavo. James także potem startuje w bitwie piosenek: "Yeah" (James i Logan) kontra "Oh" (Kendall i Carlos).
  • Big Time Reality - James wraz z Carlosem ciągle się bije przez reality show.
  • Big Time Girl Group -
  • Green Time Rush - James jest wraz z Carlosem w projekcie ekologicznym.
  • Big Time Moms - Matka Jamesa chce, by jej syn poszedł w jej ślady i ostatecznie przejął rodzinną firmę kosmetyczną. Więc James wraz z Kendallem, Loganem i Carlosem robią wszystko, aby przekonać matkę Jamesa, by pozwoliła mu zostać w LA. W końcu okazuje się, że mama Jamesa nie chciała, żeby przejął rodzinną firmę, ale ona tylko chciała go w domu, bo tęskni za nim. Więc z innymi mamami (Pani Knight, pani Mitchell i pani Garcia) pomagają Brooke, aby pozostać w kontakcie z Jamesem.
  • Big Time Prom Kings - James w tym odcinku zaprasza Aubrey Stewart na studniówkę. Ostatecznie James i Logan zostają królem i królową balu.
  • Big Time Break-Up -
  • Big Time Single - James wraz z Loganem i Carlosem chcą zrobić wszystko, by Kendall zapomniał o Jo, bo wyjechała do Nowej Zelandii. Więc gdy Kendall powiedział, że nie wiedzą co on czuje to James, Carlos i Logan chcą zdobyć dziewczyny, w celu ich utracenia, żeby wiedzieć jak Kendall się czuje. James idzie z tą prośbą do Jenniferek i wybiera blond Jenniferkę. Potem gdy Jenniferka go rzuca on rozpacza, bo nikt go jeszcze nie rzucił i Kendall chce zrobić wszystko, by Jenniferka się zgodziła do niego wrócić i tym razem, żeby on ją rzucił.
  • Big Time Wedding - Król Kerplankistanu (tam gdzie Big Time Rush zajęło 1 miejsce na liście) chce by jego córka poślubiła jednego z nich. James nie chce się z nią ożenić, ale pyta ją, czy to jest on, którego ona wybrała i daje jej różę, nie wiedząc, że nadanie białej róży dla niej to propozycja małżeństwa w Kerplankistanie.
  • Big Time Rocker - W tym odcinku James wraz z Carlosem chcą zdobyć nową dziewczynę o imieniu Lucy.
  • Big Time Strike -
  • Big Time Contest - James ciągle mówi Carlosowi, żeby zamienił się dziewczyną.
  • Big Time Superheroes -
  • Big Time Secret - James przyznaje, że wyrzucił list miłosny, który dała mu Heather Fox, żeby dał go Carlosowi, więc James chce mu to wynagrodzić. Potem James daje corn dogi Carlosowi i nieco później udaje Oprah przez telefon, by mógł się spotkać z Heather Fox. Potem James wraz z Carlosem urządzają obóz.
  • Big Time Interview -
  • Big Time Move - James wraz z Carlosem i Loganem się wyprowadzają i James znajduje się w chłodnym mieszkaniu emeryta i przyjmuje jego wahadłowy starszy styl życia.

FilmEdytuj

Sezon 3Edytuj

  • Backstage Rush - W tym odcinku James wraz z Kendallem, Carlosem i Loganem są w Kanadzie podczas swojej trasy koncertowej i chcą pobić rekord, który ustanowił N-Sync.
  • Big Time Returns -James uważa,że Lucy chce się spotykać z Kendallem.
  • Bel Air Rush - W tym odcinku James, Carlos, Logan, Kendall, Katie i mama Kendalla trafiają do Bel Air.
  • Big Time Double Date - James wraz z Katie atakują kelnera, bo chcą spróbować pomóc Carlosowi nie zepsuć swojej randki z Jenniferką i James staje się ich kelnerem.
  • Big Time Merchandise -James i Logan tworzą swoją linię kostetyków.
  • Big Time Surprise -James,Kendall,Camille i Jett próbują udowodnić Lucy,że Beau,znowu jej złamie serce.
  • Big Time Decision - W tym odcinku James wyśmiewa się z "Zombiwonu", z napoju, który ma chronić przed zombie apokalipsą, który kupił Carlos. Potem Carlos musi zdecydować komu dać ostatnią butelkę Zombiwonu Jamesowi czy Panu Bittersowi.
  • Big Time Babysitting - James wraz z Carlosem opiekują się Katie.
  • Big Time Gold -James i Carlos próbują posłuchać złotej płyty.
  • Big Time Camping -
  • Big Time Rescue -James i Logan pomagają sprzedawać psy w sronisku dla zwierząt.
  • Big Time Bloopers -W tym odcinku są pokazane wpadki Jamesa i innych.

Sezon 4Edytuj

CiekawostkiEdytuj

  • James ma listę celów, które chce zrobić przed dwudziestką, chociaż aktor który go przedstawia ma 23 lata.
  • W odcinku pilotażowym James był jedynym, który naprawdę chciał śpiewać i stać się sławnym.
  • Jak pokazano w odcinkach "Big Time Party" i "Big Time Mansion" James i Carlos lubią grać swoim jedzeniem.
  • Autograf Jamesa to jego inicjały (J.D.)
  • James grał na fortepianie w odcinku "Big Time Songwriters".
  • Kiedy James jest zaskoczony zwykle daje kobiecy krzyk.
  • James ma prawo jazdy, jak pokazano w odcinku "Big Time Camping".
  • Matka Jamesa ma na imię Brooke.
  • James nigdy nie powiedział słowa "nie" do swojej matki w odcinku "Big Time Moms".
  • Jest najstarszy z zespołu.
  • Ma szczęśliwy grzebień.
  • Okazał się wybredny.
  • W każdym sezonie ma inną fryzurę.
  • Ostatnim odcinku czwartego sezonu Lucy zostaje jego dziewczyną po tym jak pocałowali się na scenie.
  • On całował się z :Lucy (odc."Big Time Dreams" Part 2), Camille (odc.Big Time Girlfriends), pogromcą wampirów (Big Time Hallowen"), Penny Lane(film).
  • Zaręczył się w odcinku Big Time Break-Up.

GaleriaEdytuj

Ta strona zawiera przetłumaczone treści z http://bigtimerush.wikia.com na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach. Zobacz James Diamond i jej historię na tej Wiki.