FANDOM

Denyse Tontz
Denyse Tontz
Data urodzenia: 17 września 1994 (19 lat)
Miejsce urodzenia: San Diego
Zawód: aktorka
Aktywność: od 2006
Rola: Jennifer #1

Denyse Tontz (ur. 17 września 1994 w San Diego) - amerykańska aktorka, modelka, piosenkarka i autorka tekstów. Denyse koncentruje się obecnie na rozwoju swojej kariery muzycznej, bo to jest jej pasja numer jeden. Denyse pojawia się w serialu Big Time Rush w powracającej roli Pierwszej Jenniferki. Ma siostrę, Nicole, która urodziła się w styczniu 1999 roku. Także ma młodszego brata, który ma około 4 lat. Grała rolę Alice w filmu "Ostatni dzień lata". Wystąpiła również w serialu Taniec rządzi w odcinku "Daj się zwariować - Weird It Up". Denyse potwierdziła, że pracuje nad pierwszym albumem i chce wydać nowe piosenki. Ukazał się jej pierwszy singiel o nazwie "Better Than Nothing" i jej pierwszy teledysk w jej urodziny. Ma obecnie ponad pół miliona wyświetleń. Denyse gra zarówno na gitarze i na pianinie. Jej chłopakiem jest Austin Kolbe. Ma również własną stronę internetową, gdzie można pobrać jej single za darmo. Także odgrywa nawracającą rolę Nikki Ortiz w serialu Disney Channel "Blog na cztery łapy" w odcinkach "Dog Loses Girl" i "Wingstan".

GaleriaEdytuj

Ta strona zawiera przetłumaczone treści z http://bigtimerush.wikia.com na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach. Zobacz Denyse Tontz i jej historię na tej Wiki.