FANDOM

Challen Cates
Challen Cates
Data urodzenia: 26 stycznia 1966 (47 lat)
Miejsce urodzenia: Roanoke
Zawód: aktorka, producentka
Aktywność: od 1991
Rola: Jennifer Knight

Challen Cates (ur. 26 stycznia 1966 w Roanoke) - amerykańska producentka filmowa i aktorka. Jest najbardziej znana z roli Jennifer Knight w serialu Big Time Rush. Od 2007 roku jest producentką wykonawczą dwóch amerykańskich niezależnych filmów: A Fare to Remember (1998) i A-List (2001). Oprócz produkcji, również znajdowała się w roli głównej w obu filmach. W 2003 roku zagrała także główną kobiecą rolę w niezależnym filmie "They Would Love You In France". Od początku 2000 roku Cates pojawiła się także w niewielkich rolach w kilku amerykańskich serialach: Cybill, Roseanne, Diagnoza morderstwo, Poszukiwani, Detektyw Monk, CSI: Kryminalne zagadki Nowego Jorku, Gotowe na wszystko i inne. W 2007 roku, miała udział w telewizyjnym filmie "Diukowie Hazardu: Początek". Ma teraz drugoplanową rolę w oryginalnym serialu Nickelodeon "Big Time Rush.

Ta strona zawiera przetłumaczone treści z http://bigtimerush.wikia.com na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach. Zobacz Challen Cates i jej historię na tej Wiki.