FANDOM

Arthur Griffin
Arthur Griffin
Imię: Arthur Griffin
Płeć: mężczyzna
Przyjaciele: Gustavo Rocque (czasami)
Dzieci: Mercedes Griffin
Pierwszy odcinek: Big Time Audition
Aktor: Matt Riedy
Polski Dubbing: Janusz Wituch

Arthur Griffin (urodzony jako Arthur Harold Griffin 7 maja 1951 roku) (grany przez Matta Riedy'ego) - to szef Gustavo, który lubi być nazywanym "Griffin". Jest bardzo wymagający. Griffin może być uznany za podobnego do Gustavo. Są oni zarówno zdeterminowani. Uważa się, że zanim Griffin był właścicielem Rocque Records to Gustavo nim był. Najwyraźniej Griffin kupił firmę po tym, jak muzyka Gustavo była coraz mniej popularna. To spowodowało, że Griffin stał się szefem Gustavo. Ma Lygrysa (mieszanka lwa i tygrysa), ma córkę o imieniu Mercedes. Ma szympansa, który decyduje, który album dostaje kontrakt, czy nie i jego córka twierdzi, że ojciec kocha bardziej tego szympansa, niż ją.

OdcinkiEdytuj

Sezon 1Edytuj

Sezon 2Edytuj

Sezon 3Edytuj

Sezon 4Edytuj

RelacjeEdytuj

Gustavo RocqueEdytuj

Gustavo i Griffin nie wchodzą oko w oko na wiele spraw. W pierwszym sezonie, okazuje się, że Gustavo boi się Griffina z powodu, że Griffin jest jego szefem. W odcinku "Big Time Love Song" Gustavo jest pośpieszny w podejmowaniu powolnej piosenki miłosnej dla Griffina. W odcinku "Big Time Bad Boy", okazuje się, że Griffin kupił Rocque Records od Gustavo bo muzyka Gustavo zaczęła być coraz mniej popularna. W sezonie 2 i w 3, Gustavo zyskuje dużo więcej odwagi wokół Griffina. On nadal jest mu posłuszny, ale nie boi się go, tak jak kiedyś.

Kelly WainwrightEdytuj

Relacja Kelly i Griffina jest trochę myląca. Nie oddziałuje często, ale nie wydaje się być, jak każda inna. Rzadko rozmawiają, a jak rozmawiają to wiąże się to z biznesem.

Big Time RushEdytuj

Chłopcy nie wydają się być wielkimi fanami Griffina. W odcinku "Big Time Reality" nie podoba się im jego pomysł na reality show. Zwykle nie zgadzają się z jego pomysłami, ale szanują go. Podobnie jak Gustavo i Kelly są posłuszni w większości jego poleceń. Chłopcy zwracają się do niego po nazwisku ale w odcinku ''Big Time Break Out'' mówią do niego ''proszę pana''.

Mercedes GriffinEdytuj

Mercedes jest córką Griffina. Jej pierwszy występ to odcinek "Big Time Demos", gdy udaje się do kompletacji dem dla zespołów Griffina. Okazuje się, że ona i Griffin nie są bardzo blisko, kiedy mówi, że ona myśli, że Griffin bardziej lubi "szympansa" niż ją.

CiekawostkiEdytuj

GaleriaEdytuj

Ta strona zawiera przetłumaczone treści z http://bigtimerush.wikia.com na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach. Zobacz Arthur Griffin i jej historię na tej Wiki.